Carrousel MC 8 op 6 Februari 2024.

Ladies night en bestuurswissel 10 juni 2023.

Lions Gouverneur Bart Dirckx bezoekt LC Antwerpen ter Beke 1 juni 2023.

De gouverneur wees ons erop het Lionisme niet te vergeten.

Carrousel MC 7 op 7 Februari 2023.

Asperges 2022

Asperge verkoop gaat door en dit jaar weer met wijn. Dat was zeer succesvol.

Asperges 2021

Asperge seizoen is voorbij. Met de Corona perikelen heeft onze Lionsclub toch nog 600 kg kunnen verkopen.

Dit jaar was er ook wijn in de aanbieding. Hiervan hebben we meer dan 200 flessen verkocht.

Asperges 2020

Beste vrienden en vriendinnen,

Ja, de “TOP ASPERGE” komt ondanks de pandemie naar “”You and me”.

Laat deze “GOUDEN STENGEL” U moed en energie geven tegen de corona bengel. Gezien het grote succes van onze vorige acties heeft Lions Club Antwerpen Ter Beke beslist om het einde van dit seizoen niet te missen en de verkoop ten voordele van de sociale projecten van de club, zie www.lionsclubterbeke.be, ook dit jaar te laten plaatsvinden.

Tijdens de rest van het seizoen zullen vers gestoken asperges van AA kwaliteit, wat overeenkomt met de kwaliteit van asperges geserveerd in de betere restaurants, aangeboden worden in pakken van 1 kg aan de prijs van 11€ per kg. De asperges worden dezelfde dag na het steken aan huis geleverd en kunnen in een koele vochtige omgeving enkele dagen bewaard worden. Geschilde asperges kunnen eveneens verkregen worden en dit aan de prijs van 13€ per kg.

De verkoopdagen zijn gepland op 28 mei alsook op 05 & 12 juni.

Bestellingen uiterlijk een dag ervoor en kan via mijn e-mail, in mijn brieven bus of telefonisch. De afrekening vindt dan op mijn bank rekening plaats en zal ik ze bij u aan huis brengen.

Alvast bedankt voor uw steun en geniet van de heerlijke stengels.

Carrousel 6

11 februari 2020

Asperges 2019

Beste vrienden en vriendinnen,

Ze zijn er weer, na een lange en matige winter komen onze top “ASPERGES” weer boven grond! Gezien het grote succes van onze vorige acties heeft Lions Club Antwerpen Ter Beke beslist deze actie, ten voordele van de sociale projecten van de club, ook dit jaar te voeren.

Tijdens het ganse seizoen zullen vers gestoken asperges van AA kwaliteit, wat overeenkomt met de kwaliteit van asperges geserveerd in de betere restaurants, aangeboden worden in pakken van 1 kg aan de prijs van 11€ per kg. De asperges worden dezelfde dag na het steken aan huis geleverd en kunnen in een koele vochtige omgeving enkele dagen bewaard worden. Geschilde asperges kunnen eveneens verkregen worden en dit aan de prijs van 13€ per kg.

De verkoopdagen zijn gepland op 11 & 18 april, 2, 9, 16 & 29 mei alsook op 6 & 13 juni.

Bij iedere verkochte levering zal per verkoopdag een heerlijk aspergerecept gevoegd worden, zoals een voorbeeld gegeven vorig Asperge seizoen.

Alvast bedankt voor uw steun en geniet van de heerlijke asperges.

Carrousel 5 – 19 februari 2019

Nieuwjaarsdinner 2019

Bezoek gouverneur Marc Decoene 2018 – 2019

Zijn boodschap was als volgt samen te vatten:
-duidelijke appreciatie voor onze manier van werken en onze ‘slagkracht’
-kijk naar de toekomst/ kijk verder dan de horizon

Uitreiking certificaten van erkentelijkheid 15 – 30 jarig lidmaatschap

Bestuurswissel einde seizoen 2017 – 2018

Asperges 2018

Beste vrienden en vriendinnen,

De verkoopdagen zijn gepland op 19 & 27 april, 3, 9, 17 & 25 mei alsook op 7 juni. Bij iedere verkochte levering zal per verkoopdag een ander, heerlijk aspergerecept gevoegd worden, zoals een voorbeeld gegeven vorig Asperge seizoen.

Alvast bedankt voor uw steun en geniet van de heerlijke asperges.

Carrousel 4 2018

Diner met de dames begin zomer 2017