Lid worden

Een Lions Club biedt je mogelijkheden die je als individu niet hebt. Naast maatschappelijke betrokkenheid is er gelegenheid om aan je bestuurlijke kennis en vaardigheden te werken en je netwerk te vergroten.

De Lions Club Antwerpen Ter Beke maakt deel uit van een wereldwijde organisatie van service-clubs: “The International Association of Lions Clubs”. Zij wil er enkele aspecten van de site belichten zodat u zich een beeld kan vormen van het Lionisme; van de wereld waarin u zich begeeft.

Naast deze feitelijke informatie zijn de inlichtingen die de eigen clubleden u zullen geven, onontbeerlijk. Van fundamenteel belang is te weten wat de club van u verwacht. En dat is heel wat. Bij het aanwerven van nieuwe leden gaat men steeds doordacht tewerk, aangezien uw aanwezigheid medebepalend zal zijn voor de goede werking en de toekomst van de club.

Wat van elke Lion in elke club verwacht wordt, is omschreven in de doelstellingen van onze organisatie.

Vind je het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en wil je in groepsverband meewerken aan activiteiten waarmee anderen in de maatschappij geholpen worden? We maken graag kennis! Neem contact met ons op via: info@lionsclubterbeke.be of vul het onderstaande formulier in.

Contacteer ons!